eslemsiii Merhaba kızlar 🌸 15 aylık kızımın kulağında et beni var bınu aldırmak istiyoruz daha önce aldıran var mı ? Hatay’da önerebileceğiniz Dr var mı ?
Yagmuralmila eslemsiii cnm et benleri 9 yaşına kadr beklenmeli gitmezse o zaman estetik açıdan sıkıntı varsa aldirilmali .. daha küçücük ve et beni gidebilir nie bu kadar sıkıntı yaptın ki
Yagmuralmila Geçmiş olsun .. yinede bir onkoloji uzmanına mi gitseniz önce biyopsi yapılsa dah aşıyı olur gibi
eslemsiii Yagmuralmila Nisanda göz yaşı kanalı tıkanıklığından operasyon olacağı için narkozla uyutulacaktı Hematoloji doktoru gördü uyutulmuşken alınsa iyi olur aslında dedi ama göz hastanesinde bunu yapacak bi Dr yoktu yaptıramamıştık şimdilerde o kadar çok asılıyor ki onu asıla asıla koşuyor evin içinde düşüyor sonra 🤦🏻♀️
eslemsiii Her görenin özellikle çocukların gelip kızımın kulağını tutup bu neee demesinden sıkıldımmmm
eslemsiii Dün soruyorlar cevaplıyorum. bu gün tekrar soruyorlar. yarın yine soracaklar. çocuklar laftan anlamıyor ters yapıp kırmak da istemiyorum ama her defasında ellemek istiyorlar 🤦🏻♀️