41esra İşte ben en başta yaptım o hatayı hep püre verdim sonra pütürlü gıdaya alışamadı. Doktorum 18 aya kadar çıkmaması normal demişti dişler için. Ben elimle ezerek verince yiyor ama küp küp eline alıp yiyemedi. Ekmekle deneemye başlayabilirim sanırım, koparık çiğnemeyi öğrenir en azından. 🙄 Nasıl aşıcam bu durumu bilmiyorum