Kızlar, canım anneler.
Yahu bebişkolara nasil yemek yediriyorsunuz? Benim oğluş 7 aylık dişleri gelmek üzere ama yaklaşık 1 aydır yemek istemiyor. Neler neler yapıyorum. Zaten uyanikken de emmiyor gece uykuda emzirebiliyorum sadece. Annemler bakıyor. Ek gidalari da 4 5 kasik yiyip istemiyor ,mama veya anne sutunu de 90 icip kalanini disari iktiriyor. Ben anlamadim bir türlü kilo da almıyor. Ne zormuş yemeyen bebek. Var mıdır bildiginiz bir yöntem?