Merhaba anneciklerim 4 aylık bebeğim var 24 ünde bebeğimi sunnet edicem benimle deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz
neler yaptınız, süreç nasıl geçti ,alt bağlama nasıl oldu , prima değiştirme sıklığınız ne oldu.
Ve em önemli soru kaç günde tamamen iyileşti