Kızlar malum havalar ısındı.kızım 10 aylık.dışarısı cok sıcak ama evin odaları farklı sıcaklıkta.ya da akşmüze bi tık daha serin mesela.ben atlet kısa kol zıbın üstüne de ince penye giydiriyorm abartıyor muyum🙈 karnı acıl kalırsa üşürmüş gibi hissediyorm tek atlet giydirirsem siz nasıl giydiriyorsunuz