Sym Arkadaşlar ek gıdaya geçtik kıyafetlerimiz batıyor lekeler kaliyo yıkanınca da en iyi leke çıkarıcı hangisi
kisgunesi-0102 Sym ben e bebeğinkini kullanıyorum ama nuk'un leke çıkarıcısı daha iyi diyorlar e bebektende memnunum ama bazı lekeler kalıyor
Merfeee Sym ben ne verirsem mutlaka reflusu olduğu için kusuyo ve neyin lekesi olursa olsun hacı şakir toz sabunu çıkarıyor
Yagmurmert Sym vala bende ne yapsam geçmedi lekeler. Bulaşık deterjanı damlatıyorum biraz. 60 derece de de çalıştırdım mı geçiyor
Neslihankarabal Sym ben Bingonun klorsuz çocuklara zararsız olan serisini alıp ılık suda ovalıyorum sonrasında bim markettin üretimi olan dalan sabun tozu ile yıkıyorum 1 tane leke kalmıyor tavsiye ederim alabilirsiniz güvenle 👍
Serpilcnkaan Farmasinin leke cıkarıcısını kullanıyorum cok memnunuz fiyatıda 12 tl civarı etrafınızda satan birileri varsa muhakkak deneyin derim
Nazl Baby me leke cıkarıcı 10 tl fıyatı efsaneeeeee ben koltuklarda halılarda bu demir ilacı kan ilacı hepsini gecırıyo hıcbsey kalmıyo makineye atmadan önce kıyagetin üstüne sıkıyorum atıyorm misss bembeyazz ckıyor
Senammm Sym bıngo oksijenlı su renklılerle bıle yıkasan renk atmıyo guzelde leke cıkarıyo kullanıyorum memnunum