123r456 Hanımlar oğlum 9 günlük uykusunda çok korkuyor sürekli sıçrıyor acaba neden? Ne yapmam gerekiyor
Bebegimm1 123r456 normal bnm bebegimde sıcrar aglardı doktorum normal demisti zamanla azalıyor ve geçiyor
cemrenin_annesii 123r456 bebekler korku nedir bilmezmiş canım refleks veriyormuş bebekler, bi yerde okumuştum araştır istersen. Elleri kendini uyandırmasın diye kundak yapabilirsin
Wanderlust 123r456 cok normal moro refleksi o korkmuyor merak etmeyin ilk 3 ay daha dunyada oldugunu yeni yeni idrak edicek. sicrayip kendini uyandirmasin diye yarim kundak yaparak uyutabilirsiniz😊
daytime Sıçraması korktuğu için degil. yenidoğan bebeklerde görülen tamamen normal bir refleks bu. Kundak yaparsan sıçrayarak kendini uyandırmasını engelleyebilirsin.