mom1626 Can_imin_Cani Annem üzerinden 1 yaz geçmesin der hep ama neden bilmiyorum 🤣 O yüzden bu sene koyduysam seneye yaza kadar tüketmeye çalışırım.
mevasmommy Can_imin_Cani ya ben attım bi kere çok kısa bi süre sonra çıkarttım eridiğinde pelte gibi oldular, hiç tatlılara koyulmalık bi çilek kalmamıştı ortalıkta reçel oluverdiler🤦🏼♀️
Kagansmother mevasmommy tepsiye tek tek serip o şekilde buzlukta dondurduktan sonra çıkartıp poşete koyupbtekrar buzluğa koyarsanız bu sorunu yaşamazsınız 😇