ErvaZeyno Sürekli ağlıyor çok yoruldum nasıl baş edicem bilmiyorum.1aydr sanki geri döndü bebekligi 6ay boyunca kolikti mahvetti.disarida cikariyorum.sizler neler yapıyorsunuz?20 aylik iki gündür de ishal balgam gibi çok oldu bitanesinde ne demek oluyor ?
ErvaZeyno Zalimsin inşallah diştir cnm çok huysuz yaramaz 2yas sendromu belirtilerinide taşıyor zaten çok yorucu sinirdn kalp krizi gecrcem valla bi tanede 13yas ergen var oy oyyy😬🥰