Mevosunannesi Ati22 Eyüp Sabri Tuncer 😅 losyonu . Bildiğimiz bimde satılan losyon . Kesinlikle tavsiye ederim 😅
Helokusunannesi Eczanelerden feymer diye krem istetirseniz oda çok iyi gelecek düzenli kullanım da tavsiye ederim
Arsel Helokusunannesi ben de eczacı tavsiyesiyle aldım bugün. Bakalım nasıl gelecek. İnsallah geçirir hemen
SDefneA Ati22 sudo krem çok etkili içeriği temiz değil ama kullanan çok kişi var bende pişik gördüğümde sadece o kısma sürüyorum hemen geçiyor kesinlikle deneyin derim 🥰
Annesi_bebisi Ati22 canım tam o bölgede bende pişik sandım ama mantar olmuş meğer mantar mı pişik mi ona dikkat et
Gececiyiz Ati22 doğduğundan beri mustela pişik kremi kullanıyorum çok şükür bir sıkıntı olmadı, her altını açtığımda mutlaka sürüyorum kasık bölgesinden popo kısmına kadar tavsiye ederim canım
Bybrs03 Ati22 bizde de ayni pisik hic gecmedi oglumda doktora da goturdum ne kremler denedim hepsinide ise yaramadi bezi degistridm ondan sonra asla pisik olmadi bez degistrmeyi denemelisiniz bence
Helokusunannesi Arsel vaşa gecen kayınpederımın eli yandı onun içinde kullandık çok iyi bi krem, sizde mutlu kalırsınız inşallah
26262626 Ati22 bi kere ıslak mendili yıkamadan kullanmayın hiç bir zaman. Bi kere pişik oldu bi daha hep ıslak mendilleri topluca yıkayıp saklama kabına koyup öyle kullandım. Bi daha asla pişik olmadık