Prensessannesiyimm Kızlar 2 gün sonra kızım 5 aylık olucak . Sarklilar dinliyoruz, kitap okuyorum, hava almaya çıkartıyorum ama yetmiyor galiba sizler neler yapıyorsunuz
geldigelenanne Prensessannesiyimm 5 aylıkken kitap okumak harici oyun halısında çok vakit geçirdik biz cingiraklar vs ama zor zamanlardı 🤦🏼♀️ oda oda gezerdik
Merlinlin Prensessannesiyimm benim bebeğim 4,5 aylık. Parmak kuklalarla oynuyoruz yumuşak çıngıraklı topları seviyor. Piyanosu var sesli onu kıracak sıpa öyle seviyor. Oyun matında oynuyoruz şarkı söyleyip kitap okuyorum. Tummy time yapıyoruz. Hava güzelse çıkıyoruz. Zeka kartları var. Onun dışında da evirip çevirip oynatıyorum yatarak ayakta üstümde her yerde hareket seviyor 😄 hışırtılı kitapları unutmamalıyım 💚