Cheddar 6 aylık muayenesinde bir şey çıkmadı. 8 aylıkken çok hafif olduğunu farkettim doçente götürdüm çok uzun ilgilendi damlalı da baktı kayma yok , eğer varsa zaten ilerler herkes görür dedi. Sonra 10 aylıkken kayması görünür hale geldi bi profa götürdüm damladan önce 1 dk bile muayene etmeden damla damlattı, sonrasında da oğlum ağladı kaymaya normal şekilde bakmadı. Işık takibi de yaptı ama tam bi şey demedi. Dediği şey kafana takma bunu düzeltecek elimizde bir şey yok. 1,5 derece astigmatı varmış ilerlerse onun çaresi var dedi. Ama kayma mı değil mi net bir şey söylemedi .Daha önce de post açmıştım kapama tedavisi falan oluyomuş bize neden öyle dedi hiç bilmiyorum 😞