Smyy09 valla en sağlıklı çocuk için bile çok iyi bakılınca benzetilecek bir belirti bulunur. her çocuk oyuna dalınca adına bakmaz, her çocuk tekerleklere az veya çok bir dönem ilgi gösterir. her çocuk kendi etrafında dönebilir (ki ben 5-6 yaşıma kadar en sevdiğim etkinlikti mesela) bence bu otizm konusunda kendimizi fazla hırpalıyoruz. ben de etkileniyorum okudukça ister istemez, o yüzden çok fazla okumamaya karar verdim en sonunda.