SmrOztrk merhaba aynısını bende yaşadım tam o sıralarda 1 aylık aşı olduk bebeğimim huyu değişti dedim, doktora sordum gaz sancısından oluyor dedi ama anladım ki meme reddi yaşadık, sakın pes etmeyin zorlamayın uykus saati ve beslenme saatini geçirmeyin yani bebeğinix huzursuzlaşmadan verin memeyi inşallah hemen düzelir, birde zamanla emme süresi azalıyo şimdi biz 3 aylık olduk çok az emiyor dediğiz gibi 5 dk bebekler büyüdükçe bu süre azalıyor sanırım