ArasMom_34 Merhaba Annelerim, Biz 7.5 aylığız malum havalarda ısındı oğluma kayısı suyu yapmak istiyorum elimde taze 8 adet meyve var acaba nasıl yapıyorum şeker var mı ilk defa yapıcamda bir yardımcı olurmusunuz teşekkür ederim 🙏🏻💕