Kızlar dün yolculuk yaptık kızımda bir sıkıntı yoktu sıcak diye üzeri inceydi o arada üsüttu sanırım 5 saatlik bir yolculuk yaptık eve geldiğimizde çocuk bilmeden masa köşesine çarptı kafasını çok ağladı takip ettik bir sıkıntı yoktu akşam yatmadan kustu gece çok ateşlendi ateşini düşürdk sabah doktora götürdük bademciginde kızarıklık var dedi ilaç falan verdi ama çok hareketli olan çocuk hareketsiz iştahsız mamasını ancak yiyor halsiz uyku hali var düşmeden değil dedi doktor ama içimiz rahat değil sizinde çocuklarımız böylemi hasta olunca ilk kez boylr oldu