Bebeğim 4 ay 26 günlük ve hala dönmedi teşebbüs ediyor ama sadece yan dönmekle kalıyor bunu da zaten çok nadir yapıyor endişelenmeli miyim bilmiyorum çok şükür sağlığı yerinde önemli olan da bu ama insan o ayki gelişimsel özelliklerini hemen gerçekleştirsin istiyor sizin minikler ne zaman döndü?