Enise Olan var mı acaba? Benim kolesterol de varmış biraz ondan mı bilemiyorum ama her emzirmeden sonra bayılacak gibi halsizlik sıkıntı uyku hali ağırlık geliyor bu bir tek bende mi oluyo
Dk16 Enise bende de oluyor yalnızı değilsin Ama ben de kan değerleri sınırda Kan ilacı kullanıyorum Siz de baktırın isterseniz
Enise Dk16 iki hafta oldu baktırdım kolestrol biraz yüksek başka sıkıntı yokmuş. Bi bardak bile kaldıramıyorum ağırlık çökünce
Dk16 Enise bende de öyle aynı dediğin gibi hatta ben yatarak emzirdiğini için kızımla uyuyakalıyoruz bir bakıyorum 2 saattir uyuyoruz 🙈🙈