Yyyyyyssss 3 ay sonra falandı sanırım, zaten doğum sonrası rapor süresi de 8 hafta olduğu için bu sürenin bitiminde beyanda bulunup takip etmeniz gerekir. Benim dosyam yanlış yere gönderildi vs bazı aksaklıklardan dolayı geç tamamlandı yoksa daha kısa sürede halledilebilir gibi