Daha 3 gün önce 6 aylık kızımla 1 sa 40 dakikalık bir yolculuk yaptım. Uçağa binmeden önce uyutmadim o yüzden uçağa biner binmez ucak kalkmadan uyudu minigim😊 Uyandiginda da yanima ses cikarmayan oyuncaklarindan almistim bir de resimli kartlar biraz da onlarla vakit gecirdik. Aciktiginda da mamasini biberona hazirlamistim sicak suyu hostesten rica ettim. Ben kanguru değil bebek arabası kullandım. Çok rahat bi yolculuktu tek sıkıntım her x-ray cihazından geçerken bebek arabasını katlayıp tekrar açmaktı. Onda da yardımcı oluyorlar. Sen kanguru kullanacağın için öyle bi sıkıntı yaşayacağını sanmıyorum 😊