Kızlar kızımı bugün aşıya götürdüm 1 yaşında boyu 10 kilo 800 gram boyu 77 bunlarda sorun yok evet ama baş çevresi 44 hemşire normal dedi ama persentil tablosunda gelişim geriliği diyor anlamadım kızım elhamdülillah dediklerimden anlıyor bir şey istediğim zaman yapıyor falan sizce hastaneye götürmeli miyim çok takıntılıyım bu konularda içim hiç rahat değil bu arada benim başım da kiloma göre küçük eşimin de çok büyük sayılmaz genetik mi sizce ay ne yapmalıyım akıl verin bana :(