Emine_1245 ya bir tanıdığım var yakın yakına doğum yaptık, sürekli benim kızım şöyle benim kızım böyle diye anlatıyor acaba benimkiler mi geç kaldı dedim (inek görünce möö diyormuş anne, baba, alkış, Ayşe, köpek miyav falan bir sürü şey saydı söylüyormuş)