4 aylık bebeğimi emzirdikten sonra kalan sütü sağmak istiyorum ama sanırım bitiyor 30ml çıkıyor çıkmıyor arttırmak için sağmak istiyordum ama sağarak sanki sütüm çıkmıyor bebeğime gögsümü o an verdiğimde lıkır lıkır ses geliyor süt var gibi benımle aynı durumu yaşayan varmı