Eali ALLAH yardımcınız olsun öncelikle,gerçekten zor bir durum. Oğlum 13 aylık. 6ncı ayından sonra üst üste hastalandı ek gıda dönemimiz zorlu geçti haliyle. Şu an bu saat oldu hiçbir şey yemedi. Kahvaltıda ağzına ne aldıysa ya tutuyor,sonra çıkarıyor ya da daha alır almaz direkt çıkarıyor.Birkaç arkadaşım da aynı sorunu yaşıyor.İnsan bir süre sonra kendini suçluyor;ama yalnız değilsiniz,üzülmeyin. İnşaALLAH düzelirler.