Ay benim kizimda 10. Ayda delirdi desem yeri saatlerce uyutmaya çalışirdik her aksam oturur ağlardım noldu bi cocuğa diye. Ayakta salla kucakta gezdir her yolu denerdim en sonunda yılar uyurdu bazen 2 saat surerdi bu . Ama 11 aydan sonra duzeldi hatta kızım bu 1 ayda ayakta sallanmaktan ve kucakta gezmekten bikmisti bende ona bi uyku egitimi verdim. Egitimde sayilmaz ama suan koyuyorum besiginde uyuyor 10. Ayda biri bana bunu soylese inanirmiydim acaba😀