Biz devlette yaptırdık. Ama eğer durumunuz varsa aktif hastanesinde Bi doktor var çok iyi. ben normalde aktif hastanesindeki doktoru düşünüyordum ama pandemi den dolayı maddi olarak biraz zorlandık. Bebeğim de 4aylık dedim emekleme den yaptırayım devlette.