Denizzzz7 Arkadaşlar merhaba bebeğimde idrar yolu enfeksiyonu çıktı kanınada geçmiş iğne tedavisi verdi daha önce böyle virşeyle karşılaşan oldumu ne gibi bi süreç bekliyor bizi
sevimlienerji Denizzzz7 benim de oğlumda olmuştu bize sünnet dedi doktorumuz idrarını tam yapamıyor içerde kalıyor oda enfeksiyona neden oluyor demişti.ben enfeksiyon olduğunu hem fark etmiştim kana kadar geçmedi çok şükür ama bize de 10 tane igne vermişti geçti çok şükür
Cgdmltr93 Denizzzz7 kız bebeklerin her kaka yapışında poposu güzelce yıkanmalı. Bolca yıkayın ve bol su verin geçer
ballitursu Denizzzz7 evet maalesef biz de geçirdik , şükür iyileştik ama şurup ve antibiyotik iğne olarak kullandık 10 gün kadar şurup 4 günü ise iğne ve şurup olarak ilerledi .geçiyor çok şükür geçmiş olsun 🍀
Denizzzz7 sevimlienerji ya benim bebeğim kız olduğu için çok çabuk enfeksiyon olmuş yani idrar yolu kısa olduğu için kız çocuklarında çok sık görüldüğünü söyledi doktor ve ben çok geç kaldım sanırım doktora gitmekle üstelik saatler içerisinde kana bulaşabiliyormuş
sevimlienerji Minikoalamm ikinarak ağlıyordu. önce gaz diye düşündüm ama sonra idrar yaparken de ağladığını fark ettim kültür yaptırdık enfeksiyon çıktı
Ayalayay Denizzzz7 geçmiş olsun çabucak iyileşir inşallah . Bizim de çiş rengimiz sarı meme reddi var . Besslenemediğinden mi enfeksiyon mu var ondan mı düşünüp duruyorum
sevimlienerji Denizzzz7 evet kız bebeklerde altı çok dikkatli temizlenmeli o yüzden olabiliyor. Ek gıdaya başladıysa bol bol su verin
2021annesi Denizzzz7 bebegim 30 gunlukken idrar yolu enfeksiyonu cikti.kiz cocugu 10 gun hastanede antibiyotik tedavisi gorduk. Belirti olarak idrari sari renginde bi sikinti yoktu istahsizlik kilo alamama ve asiri uyku sorunu vardi
Denizzzz7 Ayalayay koyuysa hiç durmayın götürün kontrole benimkide memeyi reddediyordu ve biz çok geç kaldı yüksek enfeksiyon var bizde kahrolup duruyorum kilo alımıda durdu bu yüzden
Ayalayay Denizzzz7 biz de koku yok sıvıyı artırınca normal renge dönüyor çok terleme var ordan da sıvı kaybediyor diye düşünüyorum . Siz sıvıyı artırdığınızda hala sarı renkte mi olıyordu yoksa düzeliyor muydu
Minikoalamm Denizzzz7 Bizde de o var bu ara 20 snde kontrol var doktora söyleyeyim çok teşekkür ederim
Denizzzz7 Ayalayay bebeğim 5 aylık plucak bir hafta sonra o yüzden ona bolca süt vermeye çalışıyorum kendimde bol bol su içiyorum
Ayalayay Denizzzz7 bugün turuncu leke vardı yine bezimizde. Dr görüştük beslenmesini etkileyen bir enfeksiyonda olabilir idrar tahlili yapalım dedi yarın gidiyoruz bakalım