Gzd35 Kızlar merhaba taze yaprak sarmasını çok severiz biz kayınvalidem 2 kilo almış bana şimdi onları sarsam çiğ olarak buzluğa atsam tadı değişir mi bozulur mu şekilleri hiç yapmadım sizler yaptıysanız nasıl yapıyorsunuz
Selinisbilir Gzd35 her yaz yaparim efsane oluyor, her zaman yaptiniz gibi sarin posetelyin yiyeceginiz kadar , cikarip biraz zeytin yavi biraz limon ve biraz su ile hemencecik hazir oluyor.
Sinifcianne Gzd35 ben sadece yapraklaeı atıyorum senelerce buzlukta kalsa bozulmuyor cıkarıp eriyince iç hazırlayıp pişiriyorum harika oluyor.
GoGirl Gzd35 iki türlude dondurabilirsiniz biz sarip top top iple baglayip donduruyoruz piserken dagilma acilma olmasin diye hem de istedigin kdr pisiriyosun
Livammmmmmm Gzd35 yapraklari sarip bisiripte kaldirabilirsiniz ben buzdolabi posedine koyuyorum oyle dolaba atiyorum Istedigimde mikroda isitip yiyorum tadinda hic degisiklik olmuyor tavsiye ederim☺.
iremyy Gzd35 Değişmez merak etmeyin.Bende hep sarar sarar atarım pişirmeden buzluğa hem pratik oluyor.
Balli_pastamm Gzd35 Her yaz yaparım.Hic bir sikinti olmaz Biz iki kisi oldugumuz icin sardigim da 7-8 bağ olacak sekilde iplere sariyorum poşetliyorum, dondurucuya atıyorum Çıkar, pişir, ye 👌😋
UraSsmom Gzd35 Hiç bozulmuyor canım biz oğlumun 40 mevlüdüne yaparız diye buzluğa baya Bi atmıştık sarma. Tabi virüs çıkınca ne mevlüt ne bişey. Çıkardık çıkardık yedik çok da lezzetli oldu
Milamoms Gzd35 çiğden hazırlıyorum içini sariyorum donduruyorum çıkarınca da çözülmeyi beklemeden pişiriyorum hazır yemek oluyo
UraSsmom Gzd35 Dolaba koymadan önce biraz dondurdum yani Bi tepsiye az aralıklı dizdim birbirine değmeden biraz donunca poşetler koydum diğer türlü yapışır açamazsınız zedelenir
Mrvebyds Gzd35 ben aynı şekilde sarıyorum poşete diziyorum güzelce pişireceğim zaman çıkarıyorum bi 10 dk çözülüyor hafif. Sonra buzlu buzlu teker teker tencereye diziyorum zeytinyagı limon , tuz ve suyunu da koyup pişiriyorum tazesini aratmıyor :))
Gzd35 Mrvebyds işte ben ondan çekindim hiç yapmadığımdan sorayım dedim buzluk koksun istemem yiyemem de tazecik olsun istiyorum
Urasmom Gzd35 geçenlerde kayınvalidem benim için biraz sardı poşetleyip buzluğa attık. Gayet lezzetli oldu. Ama iç kısmını hafif pişirdi çiğ koyarsak lapa olur demişti.
Tugba19_ Gzd35 biz hep sararız dolap poşetleriyle paketleyip buzluğa atarız pişireceğimiz zamanda buzu çözülmeden buzlu bi şekilde tencereye dizip azcık su ve sıvı yağ koyup hemen pişiririz gayette güzel olur yeni sarmış gibi önemli noktası buzlu şekilde tencereye dizip pişirmek çözülmeden. Salçalı isterseniz salçalı su yapıp koyarsınız limon isterseniz limon dilimlersiniz istediğiniz şekilde yaparsınız hep yaptığımız şey ve çok severiz hemde çok pratik oluyor hemen al pişir hazr sarılmış elimize geçiyor yeni sarma gibi.🎀
Mrvebyds Gzd35 o yüzden canım içini yarım pişir sarıp buzluğa at hem senin içinde pratik olur kısık ateşte yavas yavas pişer yersiniz ☺️