Alygkc Bebeğim 33 günlük son günlerde kakasını yapamıyor fitille ya da uyarmayla yaptırıyoruz, hangi mamayı kullansak kakasını daha rahat yapar
Arya01 Aptamil conformil aldım 2 gündür veriyorum faydası olmadı hippi denemedim bilmiyorum bende burda bekleyim
GozdemHilal Śu veriyor musunuz??Bı de doktor bana seyreltilmiş yap bı iki mamasıni demişti yani 40 ccye 1 ölçek mama gibi faydası oldu.Ayrica hipp evet kabız yapmıyor düzene giriyor
Arya01 Benimki 1 buçuk aylık sadece mamayla besleniyor günde 1 çay kaşığı veriyorum kabızlığı geçmiyor yada ben doğru mamayi bulamadım aptamil denedim sma denedim sırada bebelac var bakalım çok üzülüyorum artık