[silindi] Beyzanur25 Rossmanndan daha geçen hafta aldım wee baby. 32 TL'den 16 TL'ye düşmüştü. Valla gayet güzel bizzat elimle sıkıyorum su gelsin diye gelmiyor 😂
Melikesmum Beyzanur25 chicco Nun damlatmaz suluğunu aldım 200 ml 48 tl idi baby mall da Philips 70 80 tl gerek yol bence 😁
Beyzanur25 Melikesmum aynn uygun fiyatlu arıyorum ztn bardakla veriyorum da bazen. Bir yere giderken lazım oluyo o yzden akıtmayan annelerden onaylı olsun istiyorum
Mlsyldz Beyzanur25 uzerinde czgi flm karakterlerin oldugu bardak vlla bn cok memnnm fiyat olarak pahali ama oglum istedigi kadr sallasin damla akmiyo ve oncesnde su icmeyi pek sevmezdi smdi onnla iciyor kendi tuttuğu icinde hosuna gidiyor tbi
Kubra34 Dr brows kullanıyoruz akıtmıyor fakat aşırı akışkan içerken kızım baya nefes nefese kalıyor değişecegim ben de o nedenle
Minikkelebek Beyzanur25 ebebekte Mycey markalı alıştırma bardağu çok güzel . Avente gereksiz para verme emzik kısmı sapsarı oluyor