Eecc Fevziyeakdmr benimde 21 nde 4 aylık olucak o da yapıyo ben damağı taşınıp diliyle kaşıyo diye düşünmüştüm
Sevda6767 Fevziyeakdmr oğlum üç aylık o da yapiyo. Normal canım. Korkma geçen gün böyle bir başlık daha vardı. Orda da yazdım internete bakma sakın saçma sapan şeyler yazar
Fevziyeakdmr Başta önemsemedim doğal geldi ama bakıyorum gün içinde baya baya yapıyor bunu ondan meraklandım doktoruna da söyledim cevap bekliyorum size de sorayım dedim
May01 3 aylıkken yapmaya başladı 1 ay oldu yapıyor azaldı bu aralar. Geçen burada yazı vardı happymom paylaşmştı. Tükürükle köpürcük yapma, dil çiğneme, parmak emme normal hareketler diyordu, oyun diye de yaptığı oluyormş. .