zeynepduha Bebeğim 32 günlük bugünkü muayenesinde dr hala sarılığın geçmediğini anne sütü sarılığı olabileceğini söyledi bebeğimi sık sık emzirmeye çalışıyorum bu durum ne kadar sürer ne zaman düzelir sarılığı bilgisi olan var mı?
1anne1bebek_ zeynepduha merhaba Öncelikle geçmis olsun benim oglumda da uzayan anne sütü sarılıgı vardı normal sarılık derecesi düşüktü, 3 ayına kadar ten rengi esmer gibiydi :) suan 4 aylık ve tamamen geçti pamuk gibi bi balım var🤍🤍🤍🙏🏻 geçiyor korkmayın
Ncy Merhaba benim bebeğimde de uzayan anne sütü sarılığı dendi ilkkez duyduğumda bende panik oldum ama şuan 3 aylık geçti çok şükür endişe etmeyin