Elmass1 Aynı dert bizdede var biz altı aylık olduk doğduğundan beri hep bir az emme sorunumuz oluyor ara ara düzeliyor ama sonra yine az emmeye başlıyor çok bunaltıcı oluyor özellikleDışarı çıktığımda neredeyse hiç emiyor evdeyken de maksimum 3 5 dk. Ve bu hafta Karnı hep içe doğruydu inik Emse de bir türlü midesi dolmuyor sanki çok üzülüyorum resmen karnı oyuk gibi biz 4. 5. Ayda 500 gr aldık doktorumuz yarım kilo normal dedi artık azalacak demişti. En son 6 buçuk kiloyduk şimdi en fazla 7 olmuşuzdur 3.400 kg doğdu kilo kaybı vardı 3.100 kiloyla hastaneden çıktık . 7 kg acaba normal mi onu da bilmiyorum 😢