Ezgiasya
Benim de sıkıntı olmuştu, Yamuna korse takmıştım. Göğüslerimi sıkıştırdığı için sütüm akıyordu sürekli oturunca- oturamıyordum ya gerçi 😅 geçenlerde yine takayım dedim, yine takamadım çünkü gerçekten göğüslerimi sıkıştırıp oturmamı engelliyor ve bel ağrısı yapıyor 🤷🏼♀️