Utkucan Aylns Folbiol kullandım ben folik asit dozu biraz yüksek ama zaten folik asit depolanmaz vücut fazlasını atıyor
Eymenduygy Aylns araştırın hangisi iyi gelirse bana bunu söylemişti doktor bende bunu almıştım o zamanlar. 4.Ayda gebe kaldım
Utkucan Aylns yani bilmiyorum benden mi kaynaklıydı ama ilk bebeğimi kaybetmiştim kürtaj oldum doktor direk folbiol verdi ve sonrasında ilk denemede gebe kaldım etkisi olduğunu düşünüyorum
Yade012 Aylns bende gebelik planlıyorum bunun için bir kaç doktora danıştım ve içeriği en temiz en güvenilir OCEAN marka önerdi çoğu biraz maliyetli ama en temiz içerikli o dediler
Aylns Utkucan biraz önce eczaneyi aradım sigorta karşılayanı doktorlar pek önermiyor dedi 5 mg doktorlar 400 olanları öneriyormuş öyle birşey var mı canım ya aklıma takıldı
Utkucan Aylns canım yukarda da yazdım dozu yüksek olduğu için ancak zaten folik asit vücutta depolanan bir vitamin değil fazlası atılıyor vücuttan normalde 400 mcg yeterli ancak folbiol 5 mg fazlası atılır sıkıntı etme istersen aile hekiminede sor