Browni biz de aynı problemi yaşıyoruz . Doktorumuz susuz kaldığından oluyor dedi. Ürik asit kristaliymiş o turuncumsu lekeler. Emmeyi artırmamı ek olarak Su vermemi söyledi. Meme reddimiz var tam beslenemiyoruz . Sizin idrar renginiz nasıl bezimiz doluyor mu