nazlieylul Marketten alıp kullanam var mı çorbaya katıcam ileride kendim yapıcam şimdi kullansam olurmu var mı kullanan migrosta ve ebebekte gördüm
HiraDeniz Ben kullandım..fakat oğlumun poposunda pişik olstu..dr sordugumda muhtemelen marketten oldugu için olmuştur dedi.. Fakat ben kızımada kendim yapamadığım zamanlarda migrostan alıp kullanmıstım.hiç böyle birşeyle karşılasmadım..
nazlieylul motherthea inceledim beğendim gerçekten buzluk poşetindede var çok iyiymiş az kullananlar için ideal siz hangisinden alıyosunz birde 6 aylık ikizlerime şuan kullanabilirim demi
HiraDeniz nazlieylul 6.ayda erken bence..ağır gelebilir..benim oğlum 1 yaşında ve ben daha yeni başladım kullanmaya
Akcabeytas 6 ay 21 günlüğüz 5 aylıkken ek gıdaya başladım yaklaşık 15 gündür çorbalarına koyuyorum ancak ben kendim yapıyorum düdüklüde 5-6 saat kaynatıyorum buzluk poşetlerine koyuyorum her çorbasına 1 küp atıyorum hazırlarda muhakkak katkı oluyor
bsr5 6,5 aylık oğlum ek gıdaya erken geçmek zorunda kaldım 1 aydır kullanıyorum kendim yapıyorum. 3 küp atıyorum çorbasına