dontsleppyunhappy merhaba, benım kızımda da böyle bir şey var. çocuk doktoru kortizonlu krem verdi 3 gün kullandım geçti ama sonrasında yine çıktı ve 20 gündür geçmiyor. illa alerji bölümüne mi gitmem lazım? cildiyeye randevu aldım ama 14 gün sonraya randevumuz.
11 aylık, çilek vermiştim sebep odur diye düşünüyorum ama 2 günden sonra vermedim ve alerji hala devam ediyor
