kızlar merhaba 50 gün önce doğum yaptım sezaryen yerimde çok fazla kızarıklık ve ağrı var
ve kötü kokulu akıntı var dayanamıyorum kokusuna artık sürekli de temizliyorum neden oldu anlamadım bu gün randevu aldım internette yara açılıp iltihap akıtılıp tekrar dikilir diyor böyle birşey olur mu başına gelen var mı