Ne başlık açıcam bilemedim o yüzden başlığa böyle yazdım kızlar. Babam 3 ayda bi gidip kan verir senelerdir en son gidip kan verdiğinde geri aramışlar verdiğiniz kan geçersizdir kan depolarınız çok düşük doktora gözükün diye babamda dahiliyeye gitti 14-15 olması gereken kan 2 çıkmış doktor endoskopi ve kolonoskopi istemiş ve babamın hiç bi şikayeti yok bu arada ultrasonla bakmışlar temiz çıkmış kanları da temiz çıkmış aranızda hemşire ya da sağlık çalışanı varsa bi aydınlatabilir mi beni lütfen kanlar temiz çıkıpta kanser olma ihtimali var mı ya da erkeklerde kan deposu neden düşer