Ebruseyda Ben mercimeği nohutu vs kimyon atarak tüketiyordum canım o zaman gaz problemi yaşamıyordum,bir de rezene ve anason çayı içiyordum bol bol hem süt arttırıcı hemde gaz yapmıyor..Bu şekilde tükettim tüketmek isteyen olursa diye yazayım dedim..Çünkü benim canim çok isterdi bazı şeyleri