Deniz3402 Normalde ben 4.ay biliyordum ama dr muz 6.ay da başlıcaz dedi. Kafam karıştı dr un dediğini yapacağım da sorayım dedim
Hakanbeyzaeren Deniz3402 Canım ben de 4. Ay diye biliyordum dün doktora gittik 5. Ayında kan sayımı yapılacak ona göre verilecek dedi ama sağlık ocakları 4. Ayda veriyor
Hakanbeyzaeren Saitkereminannesi bende o şekilde biliyordum ama doktoru öyle söyledi yani bence de kan değerlerine bakılarak ilaç kullanılması daha mantıklı
sarilokumumm Deniz3402 bugün aşımız vardı 4 ay 19 günlüğüz sağlık ocağında verdiler ama ben 5.ayda doktor kontrolüne gittikten sonra dr başlayın derse başlamayı düşünüyorum
C_Eren ayda başladık biz. Demir takviyesinin, demir eksikliğiyle bir alakası yok ki. Depoları hep dolu tutmak için 4. ayda başlanıyor.