Merhaba kızlar. Bebeğim bugun 4 aylık oldu. Sabah aşı yaptırdık ve ebemiz vegaferon kan ilacı verdi. Bir de pedia d vitamini kullanıyoruz. Şuan yeni markaya geçmek istiyorum. Kızım da süt alerjisi de var. Sizler hangi markayı nasıl kullanıyorsunuz. Hangisini önerirsiniz