Hiç birseyden memnun olmuyor ne yaparsam yapayım. Kimsedede durmuyor bendede mizmizlaniyor ne yapacağımı şaşırdım ve sürekli ev seçiyor kalabalığı istemiyor bu arada 13 aylık bebeğim. Yürümüyor henüz yürümeyi bile istemiyor bu durumda olan var mı acaba? Bu süreç ne zamana kadar böyle devam edicek 😥