Ezgibebek ben de kiraz sapı içiyordum ve yeşil çay daha sonra bebeğime bütün kan tahlilleri yaptırmak istedim doktora getirdim kanında AST ve ALT yüksek çıkıyor doktor da bana bir süre bitki çayı içme bitki çayı içtin diye olabilir dedi yani bunlar böbrek rahatsızlığı gibi görünüyor kan tahlilinde bana yasakladı canım bilmiyorum ama 1 yaşından önce içmeni önermiyorum dedi nane kekik kimyon hiçbir şey içmeyeceksin dedi 1 ay sonra tekrar kontrol edecek içmediğim halde devam ederse yandal bölüme gönderecekmiş araştırılsın diye herkeste böyle olacak diye bir şey yok belki bebeğim de bir rahatsızlık vardır ondan da yüksek çıkıyor olabilir ama doktor bitki çayından da oluyor olabilir dedi ben takip ediyorum sizde doktora sorun bence