Pirinç unuyla yapıyorsunuz Arı yada dr. Otkerin kini alabilirsiniz marketlerden tarifi üstünde yazıyor zaten içine ben muz hariç hangi meyve varsa koyuyorum geceleri tok tutuyor 🥰 birde irmikli yapıyorum o da şöyle elma yada armutları kabuğunu soyup doğruyorum içine su katıp onları haşlıyorum sonra eğer suyu çoksa birazını döküyorum içine 2 kaşık irmik katıyorum fokur fokur olasıya kadar pişiriyorum. Bi cezvede 1 yemek kaşığı pirinç unu ve suyla bi güzel muhallebi yapıyorum. Muhallebi olunca o yaptığım irmikli karışımın içine döküyorum. Blenderdan geçiriyorum kavanoz mama almıştım o kavanozlara koyuyorum 🥰 kuzum afiyetle yiyor bu tarif gece aşırı tok tutuyor 😇