Msbebek Minikkusuumm evet doğru bizimki daha 3 aylık sokakta kucak istemiyor o yüzden açıkirsa diye mama alıyorum yanıma emzirip cikiyorum açıkirsa mama veriyorum 3-4 saat kazanıyorum