Merhabalar, bebeğim 3 ay 16 günlük. Sağlık ocağı şimdiye kadar rota aşısı hakkında bilgilendirmediği için haberim yoktu, geçen hafta doktora gittiğimizde rota aşısı olup olmadığını sordu, olmadıgını söyleyince de yapalım zamanı gelmiş dedi. Ama nereye baksam en geç 2 ay ve 4 aylikken yapildigi yaziyor. Bugun tekrar kontrolü vardı, doktora aşı için geç kalmadik mi dedim, hayir 4 aya kadar zamanı var dedi. Haftaya ilk dozunu yapacağız, yani 3 ay 22 günlükken. Sizler ne zaman yaptirdiniz, bu haftalarda yaptıran oldu mu? Vakti geçince işe yaramaz diyorlar, malum az para da değil. Ama sırf para almak için yapmazlar değil mi? Geç mi kaldık, çocuğum aşısız mı olacak, işe yarar mı yaramaz mı, kafamda deli sorular?