Kizlar oglum 21 aylık beni emdiği için hicbirsey yemiyor. Kilosu falan guzel bu arada. Bir sorun yok. Şimdiye kdr hep anne sütü aldı. 2 yasinda bıraktırmayi düşünüyorum çünkü artık ikimizde yıpratıyoruz. Geceleri 6.7 kez uyanır meme için 2 çeker geri uyur. Ve en büyük sorunumuz memede uyuyoruz. Bu şekilde olursa memeden ayırabilecek varmi? Ben diyorum ki önce gece beslenmesini keseyim gündüz zaten bi şekilde oyalarim diyorum. Bir arkadaşım birden kesti hic vermedi. Bana diyorki azaltarak yapma zor olur aniden kes.oylede kıyamıyorum birde beceremem heralde ya fikirleriniz neler?