kbrsn20 Bebeğim 4 ay 25 günlük. Bugün göz kontrolüne gittik. Damla damlatıldı falan muayene bitti. Eve geldik. Bir göz bebeği küçülmeye başladı ama diğeri hala büyük. Ne zaman normale döner. Yaşayan var mı ? Hemşireye sormayı unuttum.
menekseyagmr kbrsn20 gözüne damlattıkları damladan dolayı oluyor merak edilecek bir durum olmadığını söylemişti doktor bize en geç ertesi güne normale dönüyor
kbrsn20 gulrecelim_55 hayır. Yuvarlak ışıklı bir mercek vardı. Yatırıp onunla baktılar. Bir kaç saniye sürdü o kadar. hiç sıkıntı çıkarmadı başta ama gözüne ışık gelince huysuzlandı bi. Ama zaten çok kısa sürdüğü İçin Kucağıma alınca huysuzluğu geçti direk.